Monday, September 28, 2009

KEGEMARAN..KESUKAAN...KESERONOKAN...ORE TINO

Kawe nak syer masalah besar kawe bilo gi cari bare ngan ore tino .Kebiasaan dan amalan kawe gakkk sokmo sokmonyo kawe gi hantar ketempat dia nak belli pastu bila siap dia pilih,belek,tengok,pettat,jamoh,pegang,lepah dan akhir sekali baru beli kawe gi ambillah bila terima panggilan mengatakan sudah selesai,kalu beraso lapar perut nak gi makan gi makanlah kalu dok gakk terus kelik drumah dan kira SELESAILAH kerja kawe menemani orang tino kawan gi shopping itu amalan kawe sejak bertahun tahun yang lampau.

Kawe pekakkan telinga bila dapat komen dan bantahan seperti tak sporting,tak macam suami orang lain,tak romantik,tak prihatin dan segala gala TAK.










Kali ni kawe ubah pesen kerana mengenangkan datang beribu ribu batu jaddik kawe cubalah untuk menikmati keseronakan.kesukaan,kegemaran ore tino yang amat kawe tidak gemar.

Jadik untuk proses menghindarkan diri kawe dari boring ni kawe bawa kamera dan rakam saat saat proses belek membelek,jamah dan letak,tengok tengok saja,pettat pettat. Ya sungguh membosankan bagi kawe gelagat ini tapi jaddik hilang kebosanan itu bila kawe dok ralit rakam dan ambil gambar setiap saat yang berlaku itu.

SAYANGILAH ISTERI ANDA.....ELAKKAN DARI MENEMANI MEREKA KETIKA SHOPPING UNTUK MENAMBAHKAN RASA SAYANG ANDA PADA MEREKA.

No comments: