Tuesday, September 2, 2008

BBINI DUO

Terlebih dahulu kawe nok ucap tahniah kepada sorang gu kawe kerana melangkah dengan mengikut Sunnah Nabi S.a.w dalam kehidupan ....syabas juga diucapkan kerana telah menjadi pelopor dalam bidang yang amat amat diminati oleh orang lelaki dan bagi kaum hawa tak payah cakaplah hehehhee.

Desas desus ini dah lama kawe dengar tapi bila tidak kelih dengan mata sendiri kawe kira gossip liar saja.Bila kawe kelih dengan mata sendiri dan pengakuan dari tuan punya sendiri maka kawe merasa teramat bangga dengan pencapaian sahabat kawe ini.

Kepada gu gu kawe hok lain yang mempunyai hasrat dan keinginan untuk melalui jejak ini kawe sokong 2oo peratus kerana sebagai seorang lelaki itu adalah HAK kita memimpin .Langkah pertama untuk menuju kearah ini mungkin sedikit susah tapi kalau kita berniat ikhlas dan jujur yang susah itu adalah kejayaan yang paling manis untuk dinikmati.

Kita dah ada model ,jaddik kawe harap mana mana gu hok berkehendak tu janganlah segan dan silu untuk menuntut ilmu ini dengan sahabat kita yang telah berjaya menyeberangi lautan bara itu hehehehe.

Apa pun harus diingat sokongan kawe ini tidak bermakna kawe merelakan bahu kawe untuk memikul bebanan itu di pihak demo,kawe hanya mampu menyokong untuk melihat bahu demo rebeh memikul bebanan itu.

Kepada gu kawe hok alik sebelah lagi kawe hanya mampu berkata hidup di dunia ini tidak kekal dan payung yang kita dapati semasa hujan dan panas di dunia ini tidaklah seindah payung yang bersalut emas di sana nanti.

No comments: