Sunday, June 5, 2011

KELANTAN TEWAS SEBELUM SEPAK MULA?


Kali ni kawe toksir menulis secara panjang dan lebar tetapi memilih untuk menulis terus dan tepat pada sasaran.Pasukan Bolasepak Kelantan telah "DIATURKAN" untuk tewas kepada Pasukan Terengganu di perlawanan akhir nanti di bukit Jalil.Jangan percaya apa yang kawe tulis ini jika ANDA yakin dengan penafian yang dibuat oleh Anuar Musa.

Kawe juga menyeru semua orang percaya  dan berharap apa yang di beritahu oleh Anuar Musa itu benar.Mungkin Anuar Musa jujur dan apa yang beliau tidak tahu adalah para pemainnya mudah dibeli untuk menjual permainan mereka.Kawe tidak menuduh pemain pemain bolasepak kelantan pada waktu ini tidak jujur tetapi ada sejarah lampau mencatatkan sememangnya ada pemain terdahulu menjual perlawanan.

Beberapa minggu yang lalu kawe telah diajak oleh beberapa sahabat untuk sama sama naik ke stadium bukit jalil untuk menonton perlawanan akhir ini. Ajakan yang bersemangat dari rakan rakan ini merujakan kawe kerana mereka bagitau kawe bahawa mereka tidak pernah ketinggalan untuk menyokong pasukan kelantan ini bila bertandang ke stadium bulkit jalil pada setiap perlawanan akhir.Itulah SEMANGAT ore Kelate kepada pasukan bola mereka ...



No comments: