Saturday, June 18, 2011

TARIAN GELEK MEMBANGUN BERSAMA ISLAM DI KOTA BHARU

Video yang akan anda saksi dibawah adalah satu kebudayaan yang tidak ada malaysia apatah lagi di negeri kelate,mungkin ada yang terkejut atau terpesona dengan kebudayaan yang amat masyhur ditanah arab ini.Samada anda boleh terima atau tidak boleh terima persembahan ini namun ianya tetap satu kebudayaan yang tidak dijwai oleh orang orang Melayu.

Rakaman video tarian gelek ini diambil dari sebuah Parti Kelab Persendirian di Kota Bharu malam tadi yang mana kesemua penonton yang hadir lebih kurang 300 orang yang semuanya  terdiri daripada kaum perempuan pelbagai bangsa.Penari kebudyaan ini diterbangkan khas dari timur tengah untuk membuat persembahan .

Samada anda hendak mengkritik tarian  kebudayaan ini itu HAK anda...Jikalau anda berhasrat untuk menuding jari telunjuk anda kepada pihak pihak tertentu kerana persembahan kebudayaan ini diadakan di Kota Bharu ..itu pilihan anda...

Kawe mengengahkan video ini bertujuan untuk memberitahu kepada pihak pihak tertentu bahawa wanita Kelate kini tidak lah kolot sangat dalam menghayati budaya pusat dan punggung ...hahahahha.

SELAMAT MENONTON ..PUJILAH SEKIRANYA SUKA TAPI DIKEJI JANGAN KERANA MENONTON ITU PUN BUKANLAH SIFAT TERPUJI...




No comments: