Thursday, December 23, 2010

TOLAK SLOGAN UNTUK TERIMA ISRAEL

Anuar Ibrahim disahkan sebagai penipu bila mana telah dijatuhkan hukuman 6 bulan diharamkan memasuki dewan rakyat .Slogan 1 Malaysia adalah hak mutlak dimiliki oleh Najib mungkin boleh dikatakan separuhnya di kongsikan dengan Rosmah bukan slogan yang diciplak atas pakar perunding antarabangsa APCO.Sekali lagi pembohongan Anuar kepada rakyat Malaysia berjaya ditumpaskan oleh regim BiniNajib .

Bagi kawe samada slogan tersebut hasil karya Najib dan Rosmah atau ilham berbayar dari APCO adalah tidak penting TAPI ianya amat penting bagi UMNO untuk membuktikan bahawa suami isteri ini sebenarnya lebih bijak penasihat Yahudi mereka.Kawe berpendapat dan bersetuju dengan Nazri dan mungkin Anuar berbohong dalam isu slogan ini.Tapi apakah rakyat Malaysia hanya tidak boleh menerima slogan itu dari Israel sahaja? Tapi boleh terima APCO itu sebagai Israel?

Nazri boleh mendabik dada beliau betul dan Anuar salah  serta  kawe setuju dengan Nazri dari sudut perundangan atau perbicaraan dalam mahkamah diambil kira ,kerana kalau ikut peraturan mahkamah adalah Anuar perlu buktikan apa yang didakwa dan Nazri perlu buktikan apa yang didakwa itu tidak benar ..Nazri berjayalah dalam mahkamah itu bila Anuar gagal untuk buktikan dakwaan dan perlu dihukum kerana kesalahan itu.

Mungkin Nazri dan gerombolan BiniNajib boleh bersorak riang dengan mencanangkan keseluruh negara bahawa Anuar sebagai seorang pembohong dan tidak boleh dipercayai.Tapi sebelum Nazri hendak memulakan langkah menyambut kejayaan ini dengan nyalaan bunga api besar besaran bagi majlis sambutan akan kejayaan besrta menyambut tahun baru . Satu perkara yang Nazri patut halusi adalah apakah rakyat Malaysia terbanyak menyokong APCO itu menjadi penasihat kepada kerajaan BiniNajib?

Jika majoriti rakyat malaysia menyokong maka Nazri dan gerombolan BiniNajib bolehlah menyambut tahun baru dengan acara bunga api yang gilang gemilang beserta sambutan untuk kejayaan PRU 13 walaupun proses pengundian belum bermula.hahahaha...Jaddik pakat pakat tunggulah pengeumuman dari PM samada ada majlis sambutan bunga api besar besaran ke tidak untuk menyambut tahun 2011 yang tidak berapa lama ni.

Jika najib tidak mengadakan sambutan tahun baru dengan bunga api yang besar bermakna Najib PM seorang yang berhemah dalam membelanjakan wang negara yang berkemungkinan akan muflis pada 2019 seperti kata Deris Jala ,atau mungkin juga Najib berjimat wang untuk digunakan oleh Gerombolan BiniNajib menghadapi PRU 13 nanti.

Di pihak Anuar kawe toksir ulas banyak kerana Sungai Buloh sedang menanti ....Apa pun pilihan yang rakyat malaysia ada ..Adalah TOLAK SLOGAN atau PILIH ISRAEL..HAHAHA


No comments: