Sunday, December 18, 2011

UMNO DILINGKARI ULAR HITAM

ULAR HITAM

Awal tahun semasa kawe berada di luar negara kawe ada menulis di blog ini mengenai MELAYU MENUJU PARIA.Hari ini bila membaca beberapa akhbar utama ditanah air tercinta ,hati kawe sebagai orang melayu yang lahir di bumi melayu terasa bukan sedikit kecewa tapi agak besar gelodak kekecewaan dalam diri yang kerdil ini.INTERLOK adalah satu karya tersohor oleh anak melayu yang berjiwa melayu yang menceritakan kisah orang melayu dibumi melayu dalam kebudayaan melayu yang terpaksa berkongsi bumi dengan golongan ''PARIA"' dan kaki judi.yang suka bikin filem lucah.

Tetapi hari ini maka terciptalah satu sejarah baru sudah tercatat dibumi melayu tercinta ini.Melayu Bukan sahaja menuju PARIA tetapi telah di PARIAKAN oleh Puak Ular Hitam kerana ''keling'' mahu gelaran yang lebih berbisa serta ULAR HITAM bukanlah dari golongan PARIA di tanah melayu ini.Jaddik MELAYU yang takut pada bisa ULAR HITAM yang tiada bisa terpaksa menerima PARIA keatas bangsanya kerana Melayu bukan lemah TAPI Melayu takut Keling Paria lemah.

Kawe tidak mahu menulis panjang disini kerana pesanan orang tua tua JANGAN marah ketika MARAH masih kawe amalkan dalam kehidupan seharian. Memang tidak nafikan sebagai orang melayu kawe MARAH dengan apa yang berlaku keatas MELAYU hari ini .

Apakah tidak cukup lagi puak ular hitam ini mendapat status KIMMA sebagai Melayu ? Sekarang PARIA diberikan kepada Melayu untuk di tukar dengan APA? Dimana kata kata TPM bahawa dia Melayu dulu baru Islam? Apakah kini PM dan TPM sudah menjadi PARIA Melayu Islam?Apakah MELAYU kini mahu lagi pada bangsa mereka ? Apakah TUAN yang PARIA menjadik kebanggaan Melayu BUKAN Tuan kepada PARIA yang harus dipertahankan?.

Saranan Braheng Penderhaka dan PERKASA gurkha amat menarik iaitu dalam PRU 13 nanti orang orang Melayu jangan pangkah calon calon dari berbangsa ular hitam termasuk MIC.Apakah Si Penderhaka ini tahu betapa lemahnya puak ular hitam dalam arena politik Malaysia? Apakah Braheng penderhaka ini tidak tahu bahawa jika ular hitam ini membalas dengan tidak beri undi pada UMNO maka BiniNajib akan tersungkur? BODOH lah Braheng jikalau beliau tidak tahu...Bagaimana dengan musuh sandiwara tradisi Braheng iaitu PORNSTAR? Apakah Braheng dan PERKASA gurkhanya juga akan menolak bila UMNO menyeru orang MELAYU untuk mengundi MCA nanti? 

JIKALAU ORE KELATE 80% ADALAH PUAK 'ULAR HITAM'' ADAKAH ROYALTI MINYAK SUDAH MENJADI MILIK MEREKA? MALANGNYA NASIB MU WAHAI MELAYU ..


No comments: